poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Mielone inaczej





























Pyszne, soczyste i bardzo oryginalne mielone to super alternatywa tradycyjnych kotletów.

Składniki
1/2 kg mięsa wieprzowego mielonego (u mnie łopatka)
15 dkg żółtego sera
20 dkg pieczarek
1/2 cebuli
1,5 łyżki bułki tartej
natka pietruszki - świeża lub suszona
sól i pieprz do smaku
olej do smażenia





























Pieczarki i cebulę kroję w kostkę i podsmażam na oleju. Ser żółty ścieram na tarce o dużych oczkach. Mięso przekładam do miski, dodaję pieczarki, ser, cebulę, bułkę tartą i natkę. Przyprawiam solą i pieprzem. Formuje małe kotleciki i smażę na oleju na średnim ogniu.


W dzisiejszej wersji kotleciki podałam z domowymi frytkami i surówką z marchewki. Robiłam je po raz pierwszy, przepis znalazłam w gazecie lecz nieco go zmodyfikowałam, Szczerze polecam!

1 komentarz:

  1. Moja Mama takie robi :) pyyyszne! :) i świetnie smakują z sosem tzatziki :)

    OdpowiedzUsuń